Söndag

Idag var det en sådan där dag då jag inte gjorde det ja skulle, fastän jag vet att det kommer slå tillbaka med dubbel styrka de kommande dagarna.
Men jag diskade ju o plockade undan iaf. Men inte tvättade jag, o inte bokade ja nån tvättid heller. Fastän det var just det där med tvätten som var det viktigaste.
Men jag får försöka fixa det i veckan. Tjänar ingenting till att gruva sej för det, jag får ju bara skylla mej själv.

Idag var jag på spex. Jag blev helt lyrisk, det var hur bra som helst. Hade kunnat kollat minst en timme till. Det höll på i ungefär 3 timmar och var kul nästan precis hela tiden. Jag niger och bugar djupt för alla ni duktiga som var med och gjorde det till vad det var!

Imorrn hoppas jag att det går bra på jobbet, vi ska ha en praktikant. Hon är väldigt tyst o blyg, hoppas vi kan få henne att öppna upp sej lite iaf. Sen så håller jag alla tummar jag har på att den viss kund ska dyka upp, på tiden nu faktiskt.

Sen är det dax för mej att fixa håret, på tok för långt o färglöst just nu. Så det blir en lång dag imorrn. När jag sen äntligen kommer hem så vill jag att det ska ligga en lapp i min brevlåda som säger att jag har ett paket att hämta ut på posten. Om det inte finns, så blir ja nästan lite orolig!

Lite orolig eftersom jag inte hört av dem där hemma, men jag oroar mej säkert bara i onödan, precis som vanligt. Får hoppas att det är som det ska.

3 dagar kvar nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0