Allt är precis som alltid, eller nästan iaf

Jag gick inte o gömde mej, inte till en början iaf. Men sen så började allt gå för fort för mej så då drog ja mej undan. Jaja, lika bra det skulle ja tro.

Tillbaka på jobbet nu, känns så där. Men första veckan brukar vara ganska så tuff oxå, iaf tycker ja det.
Men den tog ju slut idag, jag valde att inte jobba imorrn. Inget inbokat. Men det skulle säkert komma en del jobb, det är ju ändå löningshelgen. Men om folk kan strunta i jobbet mitt i veckan så kan väl jag få stå över när ja ändå inte har någe att göra. Fick vara själv idag, det gick bra, tur för mej att det bara var trevliga kunder =)

I helgen så måste ja ta itu med saker o ting här hemma. En del att göra, fast det var ändå ganska så fint när ja åkte på semester denna gången, beror till stor del på att mamma o pappa var här när jag gick på semester, o då såg dem till att det skulle vara fint tills ja kom tillbaka igen.

Nu har ja börjat grubbla igen. Skulle kanske ta o flytta hemåt nu. Får ofta sådana funderingar när ja varit hemma på besök ett tag, men tror aldrig att det varit så starkt som denna gången. Kan bero på att det hände en del saker när ja var hemma. O denna veckan har inte innehållit någe alls som gör att ja känner att ja borde stanna. Men saken är ju den att ja kan ju omöjligt veta hurdant det skulle bli om ja flyttade neråt igen. Hur många vänner har ja kvar egentligen? O skulle dem släppa in mej i sin vardag igen, eller tycker dem kanske att det är bra som det är nu, när ja är hemma på besök bara en dag då och då? Jaja, ska grubbla vidare. Tänkte se hur det känns framåt jul o så. Är precis 4 månader kvar idag till julafton. Om ni hade missat det alltså, har påpekat det för alla mina kunder idag iaf, Och japp, jag har köpit en julklapp redan =)

Nu ska ja kika på simpsons..o äta choklad i massor =)

Puss puss o mysig helg på er.
Trackback
RSS 2.0