Slit o släng...

Är det sådan som folk ser mej?
Jag duger så länge inget bättre/roligare dyker upp?
Just idag känns det då så iaf.

Skulle gått på bio idag...bestämt sen länge..men så igår fick ja ett sms om att vi ska ta det på söndag ist..jaha...inte mycket ja kan göra åt det. Men det betyder ju att ja blir sysslolös ikväll...inge kul alls.
O till råga på allt så fick ja idag reda på att den ja skulle gå på bio med ska hem till en annan kompis ikväll o se på film....jag förstår inte..varför kunde vi inte gått på bio då för? Eller varför kunde inte ja fått vara med o se på film.....som sagt inge kul alls....

Jag är ju handikappad just nu, men det kan väl ändå inte ha någe med saken att göra..när man ser på film så sitter man ju still hela tiden iaf..

Jag skulle aldrig göra så...inte om ja visste att det skulle innebära att min vän skulle få spendera kvällen själv...då skulle ja tagit med henne på filmkvällen...men alla tänker ju inte som mej.

Jag vet, jag måste lära mej att stå på mej själv. Är för bekväm/mesig för att starta ett bråk/gräl..så ja håller allt för mej själv ist.

Jaja...nu ska ja spendera kvällen i min ensamhet o vara tjurig. Så det så....

Puss puss o trevlig helg

Trackback
RSS 2.0