En riktigt liten tant hela dagen lång.

Gick upp tidigt idag för att tvätta. Hade tur, nästan all tvätt hann torka oxå, innan tvättiden var slut. Inte illa alls.

Så var det dax för disken, gick att få allt rent, fast det såg hopplöst ut när ja började. Men skam den som ger sej.

Sen så bakade ja en kaka, men ja tror ja åt för mycket av smeten, för dete blev inte så många kakor, men smeten var god iaf =)

Jag hade ju startar ett sy projekt oxå, men min symaskin valde ju att inte samarbeta. Men ja gav den en ny chans idag, o det började dåligt, men sen så gick det faktiskt riktigt bra. Inte klar nännu iof, men frågan är ju om ja någonsin blir det. Jag blir ju aldrig nöjd med saker ja gör, så det är kanske ingen mening att göra klar den heller =) Men som sagt, skam den som ger sej. Någon gång ska ja bli nöjd det bara är så.

Jaha, imorrn är det dax att jobba igen. Kommer kännas knasigt, men jag har ju bara 2 dagar till, sen får ja ju helg...igen =)

Då ska ja snart sova. trött efter min dag som tant...men ja ska nog vara lite mer kreativ innan ja ska sova..har en idé på ett halsband...så ja kanske ska se om ja kan få det lika bra i verkligheten som det är i huvet mitt =)...spännande.

Trevlig helg på er.
Trackback
RSS 2.0