Abstinens!!!



Kom hem, slog på tvn och tänkte kika på någe skräp, döm om min förvåning när alla kanaler visar samma program, nämligen myrornas krig. Det orkar man inte kolla någe länge på. Kul kul, så det blir radio i afton, som på den gamla (väldigt gamla) goda tiden. Radio o diskvatten. Kul kul.


Helgen var kul. Alltid kul med musik. Vi såg Syket, Markus Krunegård, Lite Hello Saferide, Sugerplum fairy och så Teddybears. Allt var bra, mer eller mindre. Syket var väldigt skygga, kollade inte ut på publiken en enda gång (inte vad jag kunde se iaf) Inget mellan snack att prata om, hade ju varit lite små mysigt om dem iaf kikade lite under lugg eller så. Men men, det var väl helt ok. Markus var bra, hade inte hört mer än hans singlar på radion innan, men han var rolig. Hello Saferide är grym, men vi såg bara början för vi ville se Sugerplum o dem skulle spela på en mindre scen, så vi tänkte att vi skulle vara där i tid. Vi hade inte behövt vara där så långt innan, för folket dröjde. Men dem var bra, spelade en del nya låtar men många äldre, vilket var bra, för dem har man mer koll på, iaf jag. Sen hann vi se Teddybears också, o det var grymt bra. Hel impad. Vilket ös, så det blev en bra avslutning på kvällen. Sen var det hamburgare på Max till kvälls- (natt) mat.


Dagen hade jag spenderat med Hanna på stan. Det var kul, sprang runt o kikade överallt. Hann med lunch också. Sen när jag tog bussen hem så var det bråk, en kvinna mot en

80-årig tant. Men tillslut hade dem lugnat ner sig så vi kunde åka. Hann hem o kasta ner saker i väskan så ilade jag iväg till Marlén som fixat mat, gott gott. Sen var det bara att fixa hår o smink innan det var dags att gå till bussen och fara ner på stan.


Söndagen skulle vara packdag, men jag orkade aldrig börja. Packa är tusan inte roligt, men vid 22 tiden så tog jag mig i kragen och började plocka fram lite, så nu har jag nästan packa klart. Ska ta det sista imorrn, ska bara jobba lite på eftermiddan. Sen bär det av hem på kvällen, och till Egypten på morgonen där på. Så skönt.

Få semester är alltid kul, komma undan tokstollar o knäppisar o alla där i kring. Tycker nämligen att jag råkat ut för många sådana sista tiden. Men det är väl så vissa gånger.


Dåligt samvete är en onödig känsla, i alla fall många gånger utav fallen, då man vet med sig att man inte borde ha det men har det ändå.


Argh...nu ska jag slita mitt hår och bita ner naglarna. Jäkla bajs teve.


Ska sola o bada för er alla =)


Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0