Orkar inte...

Då är det inte många dagar  kvar.... 3 till fredag, vilket blir fyra till lördag och så 9 till nästa torsdag.


Fredag är den stora dagen som ska avgöra mitt framtida yrkesliv. Salongs köp eller ej.

Lördag är det dags för Popup, ska bli kul. Bland annat ska Hello saferide dit. Kul kul.

Tordagen där på bär det av till Egypten, ska bli så skönt.


Ska summera helgen lite snabbt. Den började redan i torsdags när jag och Hanna hade fredagsmys. God mat o massa prat om ditt i datt. Så helgen började tidigt. Fredagen spenderade jag med att handla o fixa. Sen drog jag ner på stan till nio, då jag mötte Marie. Vi gick o fikade, pratade ikapp oss lite, var ett tag sedan hon var i stan sist. Så kul att träffa henne igen... efter en stund kom Hanna, hon hade jobbat. Så jag o Marie gick o köpte mer att fika på. Vid halv elva kom Ylva. Så var vi alla samlade. Så trevligt. Blev en riktigt lång fika. Nattbussen hem. Ylva sov hos mig, så det blev en del tjatter när vi kom hem också. Sen sova, för vi skulle upp ganska tidigt o åka ner på stan o träffa Marie. Vi sprang omkring på stan, så kom Malin o hängde med oss. Marlén kom när hon slutat. Vi gick o lunchade ganska så sent. Vilket gjorde att vi kom överrens om att vi inte behövde fixa någon mat senare. Utan att vi kunde nöja oss med efterrätt och så korv med bröd senare på kvällen.

Så när vi hade ätit klart så for vi hem till mig. Fixade i ordning oss, tog en massa kort, kollade på inspelat från den första Umeå tiden. Så roligt=) Banana spliten blev god. O det blev korven också. Och sen bar det av ut, vi fick gå i spöregn för alla stora taxi var redan bokade o lång väntetid var det på dem. Jag tror aldrig det har varit så långt som det var denna gång. Men när vi väl kom dit så var det tack o lov ingen kö. När vi väl var inne så var det skoj. Massa dans o flum. Men det var då mindre kul när man skulle gå hem, alla ytterkläder var genom blöta. Så det blev en lång o kall väg hem.

Söndagen spenderade vi med att baka o äta o bara vara. Sen blev det bio på kvällen.


Men sen när jag kom hem från jobbet i måndags så kändes det bra tomt i min lägenhet vill jag lova.


Imorron är jag ledig, ska bli skönt att få sova. För det var en sak som det inte blev mycket av i helgen, ganska så fullt upp vill jag lova. Sen så måste jag tvätta också, så jag har någe att packa.


Jaja...


Ha det bäst. Puss puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej :D

2008-10-28 @ 21:43:51
URL: http://petroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0