Över...


Ja, då är det över. En dag tidigare än vad vi trodde, men lika bra det. Nu har vi yttrat orden högt, och det känns skönt att ha det gjort. Chefen tog det väl ändå ganska bra, fast hon hade så klart önskat ett annat svar. Men vi kände att vi inte ville, och när nej väger tyngre än ja, då skulle det kännas dumt att svara ja. Men man kan ju alltid ångra sig.

"inte idag, inte imorgon men någon dag" det var svaret jag fick när jag frågade om jag skulle ångra mitt beslut om jag bestämde mig för att tacka nej.  Så då är det väl bara att vänta o se om det blir så eller ej.

Chefens man hade nog lite svårare att acceptera vårat svar...men det är ju inte direkt som att vi sviker dem på någe sätt, visst, det blir lite jobbigare för dem, men om det blir som dem tror så kommer dem tjäna på det.


Fullt upp idag på jobbet, helt slut när ja nu kom hem. Gick förbi posten och hämtade ett paket, alltid kul =)

Imorron eller på lördag så ska Marlén få längre hår, ska försöka att inte bränna henne. =)


Nu ska jag fixa lite chokladsås och moffa det med glass =) Kan inte bli mycket bättre på en torsdagskväll =)


Puss puss o mysig... eller kanske läskig Halloween!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0