Mysig helg.

I fredags var jag på en date. Det var trevligt, en kompis date alltså. Vi var och fikade och lärde känna varandra. Gick mycket bättre än vad jag vågade hoppas på, jag var nervösare för denna än vad jag varit på mycket länge. J Sen åkte jag hem och slappade och plockade undan.

Kom på att det skulle komma förbi folk hos mig på lördag, o det var ju inte länge det. Eftersom jag skulle jobba först så skulle det inte finnas någon tid att fixa under dagen. Gick till o med upp lite extra tidigt för att jag skulle hinna diska, för det orkade jag inte kvällen innan.

Sen bar det av till jobbet. Gick bra, men skönt att ha denna vecka gjord. När jag slutat så tänkte jag gå en vända på stan o se om jag kanske kunde hitta en grå väst, som jag ville ha. Men jag ångrade mig ganska så snart, det var sjukt mycket folk på stan. Så jag gick in i 3 butiker sen orkade jag inget mer... så ingen grå väst för mig inte. Då jag gick o hämtade Marlén istället så gick vi till Ica o handlade till i kväll. Lite enkel mat o så choklad fondue på det... Vad mer kan man begära? Vid halv sju kom Hanna. Vi åt och så doppade vi en massa saker i smält choklad. Mums...

Efter ett tag gick vi till en annan liten fest... men vi kom dit lite för sent för dem var nästan på väg ut, vi hann precis in innan vi skulle ut. Så då bar det av till Corona... hyfsat tidigt ändå... men tusan vilken kö... så lång brukar den sällan vara så tidigt på kvällen. Men så är det ju en av de första veckorna för studenterna.

Det började bra, kön gick fort så vi var snart inne i värmen. Där var allt på topp till en början... sen gick strömmen... o den var borta en ganska lång stund... blev lite konstigt måste jag säga... en massa folk som hoppade o ropade o sjöng i en kolsvart lokal endast mobilerna gav ljus...men till sist så kom strömmen tillbaka o musiken skrålade.. Ibland var den bra, men mer ofta var den sådär tycker jag, musiken alltså. Men men... Fick klarhet i en del saker o blev lite förvirrad över andra... men det hör väl en ute kväll till. Så nu är det bara till att vänta o se vad som sker. Det blev en kul kväll i alla fall.


Idag blev det mest bara en massa slappande...städandet spar jag på till tisdag då jag är ledig, vore ju synd att ha gjort bort det så jag får göra något roligare då. =)


Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0