32 - 33

Jaha...ska väl uppdatera lite.


Har ju haft semester, i tre hela veckor. Skönt!

Delar upp det, tar en vecka åt gången, menar man vill ju inte att det ska bli för mycket att läsa =)


Började semestern hemma i Sura, slappa o sola. Var helt underbart...kan man ju tänka sig, men nehej...det var myggor. Överallt, inte ett par utan en hel hög, så fort man strack näsan utanför dörren så kom dem, som på beställning. Kliade sönder fötterna totalt, men ville ju vara ute, så det var bara att härda.

Två dagar var jag i Sura, innan vi skulle åka på en liten resa till Riga. Hela tjocka familjen Larsson., alltså alla 4. =)

Åt lunmch buffé i Sura innan vi åkte, intressant. Blev utstirrade lite granna bara...Bil till Frihamnen, sen båt. Mysigt värre, började med an drink på soldäck. Sen fikade vi, kikade i taxfree. Pallrade oss iväg och kollade på folk som dansade, jag o mamma vann en massa pengar på banditen också, men vi spelade upp dem =)

Kollade på showen, sådär får bli sammanfattningen, men en kille jonglerade och hade sig med en hatt, det var imponerande. Sandra bara satt och gapade =)


Frullebuffé dagen efter, det var gott. Man äter så man tror man ska spricka, måste ju som smaka lite av allt =)

Vi klev av båten, gick till hotellet och lämande väskorna, sprang runt på stan. Shoppa, shoppa och shoppa =)

Åt middagsbuffé på hotellet, gott. En superb kall soppa, och så var det tacobuffé.

Kvällspromme, vin och en massa skratt.


Dagen efter så gjorde vi ungefär samma som dagen innan, men vi kollade på lite historia också. Sen så var det dags att gå till båten igen.

Massage stod på programmet, det var det mamma fick av mig och Sandra i födelsedags present. Mycket mysigt, men lite svårt att slappna av skulle det visa sig,

Slappa, kolla, kika, spela och så sova.


Jag o Sandra bjöd på frullebuffé som tack för resan. Sen så åkte vi hem.

Kom till rondellen i Sura, där stannar det en man, mitt i, och släpper fram mig. Snacka om kaos, mannen hade ingen koll alls körde efter högerregeln. Jaja...kul var det iaf =)


Sen blev det till att besöka farmor, klippa och äta korngryn...mums. =)

Morfar blev klippt han också.

Sen blev det runt en massa, Västerås *2 Stockholm, Uppsala. Köping.


Fest med Nea och company, grymt kul. Var så länge sedan jag såg dem...saknat!!!


Det var första veckan och andra veckan det =)


Den sista kommer så småning om, den kommer ta sin plats är jag rädd för.


Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0