Stressad, nervös och ångest!!!



Mitt förflutna har kommit ikapp. Inget jag kan prata om, hur mycket jag än vill. Finns bara två personer som vet om det, o dem kan jag inte prata med, det går bara inte. Får svårt att andas bara jag tänker på det. Orkar inte! Vet inte och vill inte! Men jag har inget val. Och jag kan som vanligt inte skylla på oturen, för denna situation har jag själv försatt mig i...även om det var ett bra tag sedan och jag ångrar mig som tusan, o tusen gånger mer. Jag skäms...

Vill bara att det ska vara en dag efter det som måste ske, så jag vet vad det är som väntar. Magont o ångest...


Äntligen har jag Internet igen...tusan vad det har krånglat för mig på sista tiden. Men nu så...böt hårddisk så nu ska det funka ett tag iaf =)


Någe mer lättsamt då. Ska o se o lyssna på Laleh på torsdag. Det ska bli kul. Hon har en del bra låtar, ett par svåra o några jag inte riktigt kan med. Men den nya skivan är ändå bra. Ska plugga in lite låtar i helgen tänkte jag. =) Så bra med Spotify, då går det lätt =)


Sen så kom Mando Diaos nya skiva idag, äntligen! Som jag har väntat... Hade till o med för bokat den, vilket jag aldrig gjort tidigare. Men så enkelt det var, bara komma hem och kolla i brevlådan. =) Gillar den skarpt. Bara lyssnat igenom den en gång en så länge, men den kommer bara blir bättre o bättre. =)


Nu ska jag tvätta o ha mig


Ångest pussar i massor!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick det?

Mindre ångest?



Kramar Anna

2009-02-17 @ 22:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0