Argh!

Just nu känner jag mig så frustrerad. Pratade just med mamma, o inte var jag trevlig, hon som bara är snäll o rar, och jag bara fräser ut mina svar. Blir så trött på mig själv!


Så mycket på jobbet... Sista veckan med chefen, sen blir det nytt,. Nytt schema, ny chef o allt som kommer med det. O chefen har fått någe tuppjuck o gör o säger saker som säger emot i stort sett allt hon sagt under 4 års tid. Men hon är väl stressad, så klart. Men ändå. Jag vill inte ha dem som hon vill tvinga på mig. Sura, illaluktande och allmänt otrevliga personer. Inte för att jag tycker min kollega ska behöva hjälpa dessa människor, men vi skulle kanske kunna turas om, dela på bördan. Men men, i slut ändan så är det ändå vi som kommer att få bestämma. Vilken makt vi kommer få i februari. Blir grymt spännande.


Och så är jag tvär o gnällig för helgen också. Kommer en kompis på besök, vilket ska bli skoj. Men jag hoppas jag inte är på sådant här trisst humör då. Vi ska visst äta ute imorrn, för hon ville inte ha min mat. Det får inte vara snabbmat o det måste bli sent. Vad är öppet då, som är öppet sent, för annars kan hon inte äta. Och vad tusan ska jag göra fram till dess. Hade varit så mycket enklare om vi bara hade kunnat äta här när hon kommer. Men icke. Jag borde hålla mer på mina nyårslöften (samma som i fjol) men det är inte alltid så lätt.


Men igår fixade jag pizza. 2 stycket och fick godkänt, så jag behöver kanske inte känna att det är på grund utav mina kokkonster hon inte vill äta hos mig. Pizzan var god idag med.


Nej, nu ska jag kolla på tv o hoppas jag är glad o snäll imorrn när jag vaknar =)


Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0