Helgen var ...

Helgen var kul, mer kära hjärtanes vad trött jag är idag.


Blev ensam vid fyra, så då ilade jag hem och satte mig och slappade i soffan. Vid halv nio ska jag vara nere på stan o så blir det bio, Mammut. Hoppas den är bra o inte så långsam.


Igår var det fullt upp. Jobbade, sen sprang jag en stund på stan. Lagade Spaghetti o köttfärssås till middag, blev riktigt gott och så fick jag 2 matlådor som bonus =)

Sen var det till att göra sig iorndning för att vid sju vara hos en kompis på en liten förfest. Det var trevligt, tyvärr var det fullt dit vi hade tänkt gå... Men det blev trevligt ändå, kom på Olles istället. Ganska lagomt med folk och för en gång skull så var det riktigt bra musik där, i stor sett hela kvällen. Sen käkade vi en kebab innan det var dags att åka hem. Då passade vi på att kolla i korten på våran framtid, det har som blivit en tradition. Sen sova, sova sova... Idag har vi inte gjort så mycket. Ätit falafel o handlat lite.

Helgerna går så sjukt fort, skulle vara toppen om det kunde finnas en paus knapp man fick använda.


Har även ätit min första semla för i år...brukar försöka vänta till februari iaf, men det gick bara inte. Så i tisdags gick jag och köpte 2 semlor, en till mig o en till Marlén. Gott gott...=)

Men nu går vi snart in på en ny vecka, min sista kort vecka...känns sorligt..men det blir nog bra med det nya schemat, bara man kommer in i det.


Ska prova på träning på onsdag, blir intressant o se hur mycket jag orkar...var ett tag sedan sist vill jag lova. =)


Nu ska jag äta en choklad bit innan jag ska kolla när bussen går.


Puss puss o ha en mysig söndags kväll...glöm inte att det är nya avsnitt på Mia o Klara idag vid åtta på ettan. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0