Min lediga dag

Jag gick upp sent, åt en god frukost. Lyssnade på bra musik och slappade. Jag satte faktiskt upp gardinerna och plockade undan från golvet. Sen så började jag göra någe som var nödvändigt men som inte syns. Jag sorterade kort. Alltid kul att kika på kort o minnas. Det tog längre tid än vad jag hade trott. Sen så var det dags att göra sig i ordning, leta fram träningskläder och så packa väskan. Var nere på stan vid fyra, då gick jag först till jobbet och pratade. Var nog på stan först vid halv fem. Köpte träningskläder, så nu måste jag börja träna, annars har jag slösat pengar och garderobsplats helt i onödan. Sen så köpte jag ett par byxor och underkläder på rean. Kul med fynd. Sen gick jag och köpte mat till mig o Marlén på Rost. Tog dagens soppa. Den var god, men hade inte trott jag skulle bli så mätt som jag blev, för då borde jag ha ätit tidigare med tanken på att det är lätt att få håll... Gick till Hanna efter maten o så åkte vi till hallen där vi skulle träna. Först trodde jag att vi hade gått in fel väg, för det satt en massa folk och pratade i omklädningsrummet, nästan som ett möte. Blandat av båda könen...men det var rätt, det var där vi skulle byta om. Innan var det visst barngympa o det var då deras föräldrar som satt o väntade...

Gympan gick över förväntan, men nog kommer det kännas lite imorrn allt. Hon till o med frågade oss om vi skulle vara intresserade av att utbilda oss till ledare... Haha...hur skulle det se ut om ledaren stod där i mitten och flåsade och inte orkade med styrkan..=) Haha. Men det var ju kul att höra iaf. Sen så åkte jag hem, duschade och satte mig i soffan och tyckte jag var ganska så duktig ändå =)


Det var min dag, hoppas din varit bra den också.


Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0