Allergisk!

Jag tror på fullaste allvar att jag är allergisk. Inte mot någe man äter, inte mot någon pälsdjur eller pollen utan mot en person.  Japp, ni såg rätt. Detta är ganska jobbigt, eftersom det är en person jag träffar regelbundet, en gång i veckan, vara sig jag vill det eller inte. Det är nämligen en kund till mig. Jag blir sur o på dåligt humör bara vid tanken på denna person. Kan inte ens säga vad det är som gör mig så sur, stör mig på allt.
Blir skönt att slippa denna kund under dem tre veckorna jag har semester.
Idag gick det överförväntan, lyckades kontrollera min allergi, kunden märker säkert inget alls, utom att jag är gladare vissa veckor. Men min kollegor får passa sig istället!

Tur för mig så hade jag en ny, trevlig och rolig kund i veckan.  Hade mer genmensamt än vad jag först kunde tro. Fick skratta, dryga mig och tjafsa lite. Precis vad jag behövde. =)

Imorrn är det äntligen fredag, vilken tur. Jag har då haft fredag hela veckan, så det har varit en väldigt lång vecka vill jag lova.

Sötsura pusselipussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0