Ibland gör man rätt, ibland gör man fel..

Ska börja med att berätta lite om min onsdag. Den började så där, var så hemskt trött när jag vaknade. Gjorde mig i ordning och gick sedan till bussen. Den var knakfull o varm som en bastu, vill lova att det var skönt att kliva av. Ilade hem till Hanna, och sen bar det av ut på äventyr. Jag fick se Hippologum, det var fint.  =)
Sen så irrades det runt lite innan vi köpte oss varsin glass o försökte samla oss lite. Sen så åkte vi igen, kom fram till skyttebanan men den var tyvärr inte öppen...det var synd, så det var bara att vända, Tillsist så kom vi till Media Markt, som varit vårat mål hela tiden. Vi strosade runt där ett tag, blev lite lagomt uttittade, men det kan man väl ta. Slutade med att jag köpte Moneybrothers senaste skiva, så att Hanna kunde få någon bra musik att lyssna på när vi åkte ner på stan igen =).

Vi tänkte äta pizzabuffe till lunch. Så vi körde in i stan för att parkera på jobbets parkeringsplats då den skulle vara ledig, men när vi väl tog oss förbi alla studenmter som åkte omkring på sina vagnar så var det något pucko som dubbelparkerat...tack, det var snällt. Så vi sökte en annan plats, men det var då ont om dem. Slutade med att vi åkte lite utanför city och åt kinabuffe, fastän det inte riktigt var det vi ville ha. Men det var gott, o mätta det blev vi =)

Sen så gick jag hem o handlande medans Hanna åkte o jobbade. Jag skulle ju få finbesök så jag tyckte jag skulle ha lite ätbart hemma. Sen så fixade jag ordning lite hemma innan det var dags att åkt ner till stan igen. Häckade på jobbet innan jag gick o mötte Sandra när hon kom med bussen. Sen så gick vi en sväng på stan innan det var dags att gå till Costas, där vi bokat bord. Blev fem stycker som sågs, var trevligt o gott. Fastän dem inte hade det jag egentligen ville ha.
Sen så blev det taxi hem och film koll. Vi såg I taket lyser stjärnorna. Den var helt ok, ganska så sorgligt.

Idag har jag jobbat o surat över det tråkiga vädret. Blev tyvärr ingen afrogympa i parken eftersom det regnat i stort sett hela dagen, så vi tog oss hem och åt taco istället.

Idag är det 5 år sedan jag tig studenten, helt befängt!

Nu är det snart dags att sova, trött som attans.

Söta och sliskiga godispussar till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0