Magont

Jag har ont i magen, ganska så mycket. Inge roligt alls, men det ger nog med sig snart.

Då har man snart klarat av denna veckan oxå då, iaf arbetsveckan. Ska bara jobba 6 timmar till så blir det helg sen. Ska bli skönt. Inga större planer, ska dansa imorrn...eller jag ska iväg på dans, så får vi väl se hur mycket dansande det blir.

Som om inte magontet vore nog så har jag haft ont i knät dem senaste dagarna oxå. Och det är någe som skrämmer mig, för jag vill inte göra mig illa. Inte nu igen, ja, jag ska vara försiktig. Men det är ju inte direkt någe som går o styra, man måste ju kunna leva som vanligt. Knäskyddet ska man ju bara ha när man absolut måste, annars kan det ju bara göra att man blir svagare i knät. Nog klagat på kroppsskador, eller vad jag ska döpa det till =)

Nu vill jag ha spänning, på ett bra sätt. Det vill jag ha, i stora mängder. Är väl vårkänslor som spökar, som inte har någon att spöka med. =)
Jag vill ha Shreklove. Såg lite av filmen i veckan, Så vill jag ha det. =)

Nu ska jag svara på det där smset, sen ska jag plocka fram nå kläder till imorrn. Fredagar är lika med kjoldagar, på jobbet iaf.

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0