Mör.

Känns bra att vara mör, men samtidigt så känns det ju dåligt, då kan man ju inte vara så hemskt vältränad. Tänk att man kan få ont i musklerna av att arbeta med sin egen kropp. Vi hade ju inga extra vikter eller så igår, det tycker jag är intressant, att man kan Bygga muskler genom att flytta sin egen vikt hit o dit o upp o ner. =)

Idag var det full rulle på jobbet, många som vill bli fina i håret nu. Det är ju bra, dagarna går väldigt fort när man är sysselsatt hela tiden. Fick höra att jag fick en massa beröm, det är ju alltid kul. =) Jag kanske inte är så tokig ändå, inte på mitt jobb iaf. Sen så råkade jag ljuga lite oxå, jag har visst barn (vet inte hur många) som inte är i skolåldern ännu. Och min kille är visst inte från stan. Jag som varken har killer eller barn kunde inte förmå mig att säga det när kunden pratade. Hon nämnde barn flera gånger, men jag fattade aldrig att det var mina barn hon pratade om förrän hon frågade om dem börjat skolan ännu (undrar just hur gammal hon tror jag är.....) Så nu får jag minnas det till nästa gång hon kommer. Kunde bara inte rätta henne....dumt, jag vet. Men ibland blir det så, är ju inte så att det spelar henne någon roll.

Nu ska jag äta. Japp, för jag äter, det lovar jag!!   =)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0