Så var helgen över igen..

Som ni redan vet så var det dans i fredags. Men nu ska nu få äran att få läsa vad som hände resten av helgen. Kul för er, som om ni  inte redan vet vad jag sysslade med, men ändå. =)

Lördagen var tänkt att spenderas på stan, vet inte riktigt vad tanken var att vi skulle göra, men det var så kallt så det slutade då med att det blev en lunch/fika. Gott o trevligt. Sen så blev der fotboll o vin på kvällen, o en massa prat om allt o ingenting. Jag kanske inte säger så mycket som jag kanske borde inom vissa omräden, men det är bara så jag funkar, inte för att jag inte litar på folk utan mer för att jag inte kan förmå mig att prata om det. Men vem vet, en dag kanske det poppar ur mig.

Söndagen var hemmafru dagen. Jag städade, rensade garderoben och så kallade jag in Hanna för att få hjälp med att baka kakor, som Sandra vill ha. Allt för den där Sandra =) Tror det blev ganska lyckat. Tack Hanna för att du hjälpte mig rulla, det blev så mycket trevligare att baka när du var på besök, inte för att vi var så sociala, inte med varandra iaf =)

Sen så måste jag ju tacka Pelle oxå, för att han gav mig sommarens soundtrack. Vad skulle jag göra utan honom...bra fråga.

Så nu är sommaren räddad. Vi har bara varandra, vi har bara varandra..... Vad mer kan man begära??

Idag var det gympa i parken, det var skoj. Skönt att få röra lite extra på sig. Så på torsdag är det dags nästa gång, men då blir det Afro istället =) Ska bli intressant.

Men först så blir det grekisk mat i massor på onsdag, inte så många tjejer som vi önskat kanske, men vi kan säga att det blev dem bästa som träffas iaf =) Ska bli skoj.

Ja, men då kanske jag skulle sova lite.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0