Trött

Varför känns det så ofta som att man skulle behöva ha en helg på helgen? Helt slut är jag, inte för att helgen har varit så hektiskt men ändå.

Var lite slö i lördags på jobbet, eftersom det blev utgång på Tc på fredagen. Det var skoj, vi drack äckliga drinkar och dansade på ett dansgolv så stundvis luktade illa. =)
Sen så var det bara att pallra sig till jobbet på lördagen, då jag skulle börja dagen med att klä en brud (jopps, det är så man säger) Hon ville ha det ganska enkelt så jag skulle locka det, Valde att varva mellan plattång och locktång. Sen så skulle jag sätta upp det lite slarvigt och dekorera med pärlor. Jag blev inte vidare nöjd men bruden var nöjd och det är ju det som räknas. Hoppas det var fint hela dagen, så det inte rasade ut med det samma, då det var storm ute.

Sen blev det hamburgare och lite shopping innan jag började med Syrrans hår, det gick både och.....men när det var klart så var det ändå ok. Tog lång tid så det var skönt att komma hem. Då fixade vi mat, vi grillade. Det blev jätte gott. Sen så såg vi på en film....Bolt. Den var väl ok....

Söndagen blev mest en slappar dag då vädret inte var på våran sida. Men vi tog oss ut en sväng och handlade lite. massa mat, lite jordgubbar och så lite blommor =)

Tog bussen till stan idag, följde Sandra till flygbussen sen gick jag till jobbet och hade på lite mascara då jag visst totalt glömt bort det när jag sminkade mig. Sen så var det till att jobba, jobba och jobba. Vid fem fick vi sluta, vilket är dem nya tiderna nu i sommar 9-17 måndag-fredag. Både skönt och jobbigt. Skönt med lediga lördagar men jobbigt med färre sovmorgnar =)

Våran förra chef kom när vi gick, hon skulle visst få låna salongen ikväll och fixa några släktingar i håret. Jag o Marlén gick och handlade och så ät vi middag på Chatarinas, det var gott. Kom hem och slappade. Sen så börjar mobilen ringa, ser att det är från jobbet, blir först lite förvånad men kommer snart på att det måste vara min ex-chef, orkar inte svara. Hon lämnar ett medelande. Hon har bokat in en kund på mig, och på så sätt bokat över min lunch på onsdag...men det är väl lika bra att ha något att göra menar hon....Vi har ju för fasen hur mycket som helst att göra så nog borde våra luncher vara heliga och något vi själva avgör om vi vill ge bort. Inte ett beslut som någon som inte ens arbetar på salongen ska fatta. Hon har ju inget alls att göra med salongen längre...blir så less. Jaja...jag får väl se vad det är hon gjort o se om det går att flytta. 
Blir bara så arg för hon kan ju inte veta vad jag har för lunchplaner!

Imorrn ska vi ut och äta med jobbet, det ska bli mysigt.

Irriterade pussar. PUSS PUSS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0