Hmm....

O jag gick och jag gick o så gick jag lite till, o tillsist så var jag hemma =)
Så fint väder idag, skönt att det äntligen börjar kännas som vår...iaf lite grann =)

Fick ett sms som gjorde mig lite förvirrad...och kluven. Vill gärna ut o resa o ha mig, men när är det en bra tid...finns det någon sådan, eller det kanske blir när man bestämmer sig. Är ju det där med att fatta beslut, inte min starkaste sida direkt. Men men, ska hör efter vad hon menade. Måste bara ladda på mobilen först....

Igår köpte vi biljetter, så nu blir det av att se The Hives =) Ska bli så kul, hel laddad =) Inte så länge kvar ändå, tiden går ju så sjukt fort.

Är så trött, så är kanske bra jag inte har några särskilda planer för helgen. Måste städa undan här hemma oxå, ser ut som ett bombnedslag...kartonger överallt på golvet, men det får bli imorrn.

Så har jag nog snart en hylla till sovrummet oxå...ska bara komma hur jag ska ta mig iväg o hämta den. Kommer bli så fint i mitt sovrum sen =)

Hmm...jaja..ska se lite på Family Guy o sen får vi se hur länge jag orkar vara vaken..=)

Puss puss på näsroten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0