Min lediga dag!

Jag sov länge, sen så tog det ett bra tag innan jag tog mig för något.
Men tillslut så tog jag cykeln till Plantagen och handlade en massa blommor o en balja. Sen så fick jag gå hem...men det gick bra det oxå.
Tog mig i kragen och satte mina blommor i jord när jag kom hem. Blev så fint så =)
Sen så for jag iväg och handlade.
Så nu sitter jag i soffan och tar igen mig =)

Igår var det premiär för grillen. Nåja, inte min, men Hannas. OCh jag vet inte vad som hände, men vi hade sådant flyt, allt gick bra. Riktigt bra. Maten blev superb, vi hann med en promme innan det var dags att se på tv. Eurovisions semifinal, o det gick ju hyfsat för Sverige där, hon tog sig ju vidare iaf.

Nu ska jag återgå till mitt kaffe o simpsons.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0