Singelliv?

 

Är det, det mycket omtalade singellivet jag lever nu? Det där som personen som just lämnat ett förhållande brukar prata om att dem ska leva. Ja, kanske är det jag håller på med, jag vet inte. Men kul har jag =)

Vet inte vart jag får modet ifrån, det kanske alltid funnits där men att jag valt att se förbi det. Eller också har jag bara fått nog.

 

Helgen var skoj, full rulle. I fredags så jobbade jag, sen såg jag o Hanna på lite brännboll innan vi mötte upp Marlén vid Ica. Sen gick vi hem till mig och grillade en massa mat. Gick bra, det blev gott iaf och vi blev väldigt mätta. Sen så gjorde vi oss vackrare än vanligt innan vi begav oss ut. Det blev en helt ok utekväll, men jag kan nog ändå inte ge den mer än G i betyg. Men inte var det tråkigt, inte alls.

Tog bussen hem vid halv två, var ändå lite sliten när jag skulle upp till jobbet. Men tur att solen sken, det gjorde ju att man hade lite extra ork och kraft. Jobbet gick an, men det var lite snävt om tid. När jag slutat så for jag hem till Hanna, vi satt o solade, åt glass, mackor, och någon typ av bakelse. Sen så gick vi en promme, köpte chips o en triss, Vi gick och spånade och planerade vad vi skulle gör med alla pengar vi skulle vinna. Sen gick det som det gick, så vi fick inte ett öre. Men men…

Sen så fick jag låna Hannas bil, så jag åkte hem o duschade och packade en påse med kläder o dylikt, o så satte jag mig i bastubilen och åkte tillbaka till Hanna. Vi drack lite vin och surrade. Sen så gick vi ut. Vi dansade, gick ett varv sen så såg vi knappt av varandra mer på hela kvällen.

Jag hade skoj, mycket flummerier o drygerier =)

 

Sen blev det Max, gnäll, privatchaufför och sovsällskap…eller det var mer så att jag höll den som sov sällskap, för jag var dels inget trött, dels var det för ljust o så var det någon som snarkade och inte var så villig att dela med sig av min säng…hmm…=)

 

Idag har jag o Hanna haft picknick vid sjön, solat, fryst och så solat lite till.

 

Helgen som helhet får ett mycket starkt VG. Det som drog ner betyget var ändå att jag var tvungen att städa idag…=)

 

God natt, Puss puss

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0