100 =)

Jag är inte vidare snabb..men detta mitt hundrade inlägg. =)

Tänkt skriva hela dagen, men det har bara skrämt mig. Så det jag tänkte skriva får bli en annan gång. Kanske när jag är uppe i mitt 200:ade inlägg =)

Ikväll blir det utgång, som jag har längtat...men konstigt det där, för idag har då tanken bara kännts jobbig...men nu är jag mer pepp. Lockar i håret, som än så länge är utsläppt, men åker nog snart upp i tofs. =) Kjolen sitter på plats och vinet i glaset...Di Leva i öronen =)

Blev extra glad nyss då jag såg att Marlén överlevde safarin (ja, kul att Lotta överlevde oxå, så klart)
Hon ska bara veta allt hon går miste om på jobbet. Chokladtårta, planering av årets julfest =) Hon slapp dock klippa mig, det lät jag Chefen göra igår (då förstår ni hur less jag var på tovorna)

Men tusan vad jag saknar henne. Visst har vi varit ifrån varandra långa perioder förr, men inte denna tiden på året, och inte med en praktikant på jobbet, och inte när jag ska tävla (vill inte , vill inte, vill inte) Har varit på väg att skicka sms så många gånger om helt oviktiga saker, men tagit mig i kragen.
Massa pussar och ännu mer spagetti till min söta M.


Nu ska jag dricka vin och äta chips med världens bästa Hanna. =) Eller fröken Fnask som hon går under idag =)


Rödvins smakande pussar

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0