Nee...nu får det vara nog...

Nu orkar jag inte baka längre. Precis klar med bullarna...så less på dem att jag bara vill slänga ut dem genom fönstret. Kanm bero på att jag mår lite illa...har tryckt i mig lite för mycket deg...men det kan inte hjälpas, det hör till när man bakar.
Så om det finns någon som vill adoptera mina bullar så hör ab dig. Kan dock inte garantera att dem är goda eller så, för jag har inte smakat dem. Men degen var bra =)

Nu var tanken att jag skulle koka knäck..men det får nog bli imorrn eller så. Jag skulle ju även adventspynta...men det kanske oxå får vänta tills imorrn.

Jaha...dags att städa undan. Diska, som jag tycker är så roligt....

Äckliga saffrans pussar

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0