Seg-söndag

Hade kul igår. En hel del gubbar var det, känns inte så smickrande när dem tror dem har någon chans...men man får väl försöka leta fram en komplimang i deras handlande...hmm....
Var en hel del bekanta ute, mycket dansfolk.. och så var Surukaten där med både ägget och frun sin...det var kanske inte det roligaste.. Surukaten hade läst om mig i tidningen och pratade om det..antar att han skulle låta imponerad, men det lät mest bara nedlåtande det han sa...jaja, allt är väl en tolkningsfråga.
Men det blev en bra kväll, sådana bör det bli fler av inom en snar framtid.

Om jag sedan förstår saken rätt så har jag, omedvetet och helt ofrivilligt, lyckats låsa in 2 brudar i ett tält på en safari i Afrika. Låter ju befängt, så det kan inte vara så det har gått till. =)

Nu är det tvätt på schemat, upp o ner till tvättstugan springer jag...får se det som motionen för idag. Är så träligt väder ute så jag ids inte ta mig ut på någon längre tur.

Dags att springa ner igen....

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0