Glosoppa med tittsås?

Svetten rann, dock inte mitt eget utan den jag dansade med. Kände droppen först på kinden, sen letade den sig ner till hakan och försvann sen ner för halsen….inte det mysigaste jag varit med om kanske. Men inte det värsta heller. Var en trevlig dans, så ska inte klaga. Hade överlag jätte trevligt igår. Fick någon konstig fråga, lite läskig också bara för att det var så likt.

Jag har inte riktigt lärt mig att tacka nej till någon dans, känns så elakt. Men när man har dansat med personen tidigare och redan då fick rysningar och obehagskänslor så måste man ju få säga nej….eller hur?
Kunde inte göra det igår…han stirrade och han stirrade, sen bjöd han upp. Tog min hand, jag ville bara få det överstökat (usch vad hemsk jag låter) Då ska nån från svt prata om någon trailer dem ska spela in, går igenom scen för scen och han fortsätter hålla min hand, visste inte hur jag skulle ta mig ur det. Till slut börjar han smeka handen min, då fick jag nog. Tog åt mig handen med ursäkten att jag var tvungen att klia på den andra armen…borde kanske ha konfronterat honom redan där…men det är inte min starkaste sida. Detta gjorde att han stirrade lite mer intensivt. Till slut så var det dags att dansa. Jag håller mig på avstånd, det gillar han inte. Han försöker komma närmre, jag, så diskret som möjligt, drar mig undan. Då drar han tillbaka överkroppen, stirrar på mig uppifrån och ner och höjer ögonbrynet. Han sluter bara luta sig tillbaka om jag kollar honom i ögonen. Han frågar 3 gånger under dansen om jag har kul ikväll, annars har han inget att säga. Jag ryser bara jag tänker på det. Nästa gång ska jag säga nej…men tror inte jag kan det, då måste jag komma på någon bra ursäkt...

 

Ursäkta, blev mest bara ett klagobrev detta, det var inte tanken. Men dem flesta danserna jag fick var jätte trevligt, roliga och mysiga. Men det är svårare att beskriva dem.

 

Nu ska jag dricka lite kaffe och äta Dumle som smakar som Plopp (som jag inte alls gillar)

 

=)

 

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0