"Snyft"

Då var det sista dagen vi jobbade tillsammans på jätte länge, en hel månad. Är ju som en evighet, iaf den här tiden på året. Tänk om jag inte känner igen dig när vi ses igen, hinner ju hända en hel massa och lite till på en månad...eller nja, inte i mitt liv kanske. Men i Konungens liv lär det hinnas med en hel del på en månad. I ditt liv kommer det oxå hända en hel del spännande saker den närmsta månaden, säkert bra mycket roligare saker än vad det kommer hända Kungen. =) Kommer sakna dig, ska du veta.

Nu ska jag göra mig och lägenheten vacker. Får snabb besök och sen blir det lite dans. Ska nog inte vara så feg idag....eller kanske.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0