Stockholm

Jo, jag var ju i Stockholm i helgen. Har jag inte skrivit om, har ju bara gnällt. =)

 

Fick godmat hos syster på torsdagen, då pappa och jag åkte dit efter att han hämtat mig på Arlanda. Sen åkte vi alla tre hem till Sura, där mamma väntade. Skönt att få komma hem en sväng, en väldigt liten sväng denna gång, men ändå.

Kul att få se deras kök, var riktigt fint. Såg helt annorlunda ut, jätte snyggt.

 

På fredagen så åkte vi till Stockholm. Sprang på stan, spenderade en massa pengar. Åt god mat. Och bara umgicks. Hade en jätte trevlig helg.

På söndagen så åkte vi till Uppsala och fördrev en del tid innan det var dags för mig att åka till Arlanda och ta flyget hem.

 

Alltid trevligt att träffa familjen, extra kul när vi kan vara samlade allihop. =)

 

Så nu har jag botat min hemlängtan för ett tag framöver. Åker till Sura igen till jul.

 

 

Idag var jag ledig. Dagen började med en hemsk huvudvärk…men vid lunch så hade den blivit mycket bättre. Tack och lov. Nu känner jag mig så gott som frisk igen =)

 

Idag har jag varit ganska så duktig. Planterat om blommor, packa upp väskan (jo, men jag har ju varit sjuk…inte bara lat) och nu fick jag nyss ett ryck och sydde klart gardinerna. Så nu hänger dem uppe, hur fina som helst.

 

Vet att det mest är tanter imorrn på jobbet, en riktigt dryg sådan också, men jag längtar ändå dit. Är så less på att sitta i soffan hela dagarna. Nu är jag inte hes längre, så kunderna kommer inte vända i dörren, det gjorde dem i måndags, den trodde väl jag hade den fruktade Gris-sjukan.

 

Nu ska jag ta en kaka och kika på dumburken,

 

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0