För Sverige i rymden.

Söndagen blev en riktigt slapp dag, gjorde inte så mycket vettigt alls.

Fick lite skäll av pappa, han skickade ett sms på morgonen med frågan om jag sov. Det gjorde jag, så svarade aldrig på det smset, men det skulle jag visst ha gjort. Säger då det =)

Ilade till ica, mötte Hanna, hyrde film och köpte glass.
Glassen var god, kaffet jag bjöd på var äckligt, filmen var fruktansvärd. Det var 96 mycket långa minuter. Vette tusan vad den handlade om, varken kul eller spännande. Tänker inte säga vad det var för film, för jag tycker nog ändå att man ska bilda sig sin egen uppfattning. =) Men om ni ser en sjukt dålig film, med kända skådisar, så är det en risk att vi råkat ut för samma film. Då tycker jag synd om er.

Hanna gav mig 3 skivor, kändes lite som julafton =) Alltid kul med ny musik. Eller ny o ny, men inget jag hade innan iaf. Så tack snälla rara Hanna.

Idag så såg jag det, det vita från himlen. Dock blandat med regn, en massa regn. Men än dock snö! =) Men om man skulle ha turen (eller oturen) att se det så var man tvungen att  kolla ut i precis rätt sekund, för det varade inte särskilt länge.

Stoppade i mig en massa choklad på jobbet idag, farligt när det ligger och ser ensamt och övergivet ut. Men gott var det.
Nagelbandet gick sönder, så det gjorde ont varje gång jag klippte. Men det är smällar man får ta så här på hösten. o värre lär det bli när vi kommer in i vintern.

Somnade till en stund på lunchen, ropade i sömnen. Var ingen som hörde det, tror jag iaf. nog bäst man slutar blunda på lunchen, kan ju sluta illa =)

Haft lite träningevärk under dagen, men det blev bättre o bättre som tur var. Tycker mig ana något större muskler på armarna =)

Hade Marlén på mat och film ikväll. Maten var god, men filmen var inge bra. Haft en hemsk otur när det gäller hyrfilmer på sista tiden. Annat blir det när det blir dags för Astrid Lindgren Maraton =) Längtar.

Hellre haha än bajs bajs...

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0