3 dagar kvar innan ledighet =)

Idag var det dags att gå till jobbet igen, men jag hade tur jag och fick en mjukstart så här efter påsk då jag började först klockan 13.00.
Fullrulle var det på jobbet, vilket var trevligt för då gick dagen hemskt fort. Blev dock lite små skraj när jag såg den nya kassan, den hade jag förträngt under påsken, men bara man tänker efter en stund så kommer allt tillbaka =)

Sen hade jag tur och chefen min erbjöd sig att ha färg i mitt hår, så jag slapp åka på semester med den hemska utväxt jag hade. Jag tackar så ödmjukt, då kan jag stryka det från min att göra lista, den är nog så lång som den är.

Imorrn är det gör om mig som gäller på morgonen, hoppas håret vill samarbeta och att resultatet blir bra.
Sen blir det till att jobba på tills det är slut på den dagen, då kommer Hanna över så ska vi gå och äta den sista måltiden ( ja, våran sista gemensamma innan min semester alltså) efter vi ätit så är tanken att vi ska pallra oss i väg till gymmet och pumpa lite muskler. Man kan faktiskt börja ana dem nu...inte illa =)


Nu ska jag dricka lite saft innan jag kanske, eventuellt tar mig i kragen och slänger ner något i resväskan. =)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0