Då var verkligheten i kapp mig

Igår kom jag tillbaka till Umeå. Kändes som en lång resa, med många olika upplevelser. Nyss var det närmare 40 grader varmt o nu närmare noll grader. Nyss arabiskmusik i taxin, nu trafiknytt och varning om renflytt =)


Full rulle idag på jobbet. Trevligt avbrott vid lunch då Hanna kom och rastade mig, får be om ursäkt då jag inte var världen bästa sällskap just idag. Hemskt trött.

Ler vid bara tanken på kortet som väntade i lådan när jag kom hem från resan, det värmer mer än värmen i Egypten. =)

Haft en toppenresa. För mycket mat, men annars kan jag inte klaga på någe =)

Äcklig gubbe på flyget som käkade snorkråkorna sina....ryser bara jag tänker på det.

Som tur var slapp vi tråkigheterna med askan, så vi slapp åka buss från Aten, men fick åka med ett väldigt tomt plan hem och mellan lanada i Gbg. Men hem kom vi iaf.

Får fylla på med mer vid annat tillfälle, nu ska jag sura o ha mig över det där jäkla flyget som jag har bokat men som visst inte finns längre. Jäkla typer!!!!!!!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0