I made it!!!

Jag vet att jag är hemsk. Men jag hade ändå gruvat mig en del. För vad skulle jag hitta på? Hur roar man sina morföräldrar när dem kommer på besök? Men missförstå mig inte, jag tyckte det var kul att dem ville åka hela vägen upp och besöka mig. Jag gillar att umgås med dem och dem betyder väldigt mycket för mig. Men det är ändå svårt.

Mormor har det inte lätt, jag tycker så hemskt synd om henne. Men hon biter ihop o är så envis som hon alltid varit. Men hon orkar inte mycket. Morfar gör vad han kan för att underlätta.

Klivit upp i ottan hela helgen, kollat på en massa friidrott och ätit både det ena och det andra.
Vädret har inte varit vidare snällt, bara en massa regn.

Är ganska så slut just nu. Pimplar kaffe och halv sover. Men har ju oxå varit vaken sen sju....

Tror det slutat regna nu. Borde kanske ta mig ut på en promme så jag piggnar till lite.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0