Jaha....Suck...

Vet inte vad det är med mig. Men jag känner mig inte 100.

Jag försöker komma på vad det är jag känner, tror det bästa sättet att sammafatta det på är nedstämd och förbrukad. Kanske lite överbliven...

Vet inte varför jag känner så här, vill inte känna såhär.. Men det kanske är något man gör ibland, något man bör göra. Vad vet jag. Men nu har det varit så här i ganska många dagar och jag är less på att vara less. Men jag vet inte vad jag ska göra eftersom jag inte vet varför det känns så här.
Bara att vänta ut antar jag...

Haft en bra helg iaf, med massa långpromenader. Filmmys, snabba cykelturer, solgassande. Tacoätande och Irländskt kaffe pimplande.

Nu hoppas på en bra vecka och att humöret kommer hitta tillbaka till mig.

Känner att jag varit orättvis mot folk, korthuggen och lettretlig. Det är någe jag önskar jag kunde sluta med, men jag gör mitt bästa för att inte snäsa ska ni veta. Mitt fel, absolut inte ert!

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0