Juccisar.

Antar det bör stavas så... Fast det borde kanske vara juckisar...men det kändes inte lika bra. Då blir som betoningen fel =)

Ser fram emot baristarundan på lördag, blir kul med koffeinkick och struntprat i massor =) Vad med kan man önska av en lördag kväll?

Fortfarande ingen förändring i min sinnesstämning. Ensam, överflödig, oviktig och ivägen.

Så blir jag ännu mer less på mig själv för att jag har så svårt för att säga ifrån och stå på mig. Blir bara överkörd.
Giriga människor är bland det värsta jag vet. Varför inte bara dela med sig? Vad har jag gjort för att förtjäna denna behandling?
Känns värre än vanligt, men det beror väl till dels på mitt humör denna gång. Men jag blir så ledsen.  Varför?

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0