Dinosaurier och hår.

Jaha...jag hade tänkt skriva någe klurigt, fyndigt eller sant. Eller lite av allt kanske...men tankarna rullar mest bara runt, runt runt. Som i en centrifugering ungefär.
Varit yr hela dagen, det kan ha bidragit till en del funderingar. Helt onödiga och okloka funderingar men ändå intressanta. För mig iaf =)
 Kan man vara kristen och samtidigt tro på dinosaurier? Om man är troende, hur förklarar man dinosaurierna då...innan eller efter Adam o Eva, varför fick dem inte följa med Noa..osv.
Men jag ska inte gå in mer på det..utan släppa det nu.

Trevlig fika efter jobbet. Tanken var dans, men det blidde inte så. Lika bra det, för om jag är så här yr utan att snurra...undrar då hur det skulle bli efter en dans.. Kanske hade huvudet snurrat rätt då..eller också hade jag blivit utkastad.

Varför ska man bli förklyld för? Fyller väl ingen funktion alls...eller jag kanske bara är helt ovetande.

Igår gjorde jag ett bra byte, choklad och kebab mot klippning och slingning =)
Men jag tror inte folk kan tänka sig hur det känns när man klipper vänner och bekanta. Blir som prestationsångest. inte att man vill höra hur duktig man är, utan man är rädd för att göra fel. För kort, för lite, för mycket, för mörkt, för ljust. osv... Man vill gärna veta om man gör nå galet, men tror inte folk törs tala om det för att dem är oroliga för att man ska ta illa upp. Kan aldrig ta åt mig av beröm av nära o kära, för det känns som om dem säger vad dem tror man vill höra ist för vad dem vill säga. KLurigt klurigt...kan inte riktigt förklara hur det är. Det är läskigt att klippa en annan frisör (som man inte känner) men nästan värre att klippa vänner o familj då man tror dem har hemskt höga förväntningar på en.
Men om jag inte ville göra det så skulle jag aldrig föreslå det utan säger NEJ (kanske inte, men iaf inte föreslå det själv). 
Men man får väl tänka som man gör på jobbet, kommer kunden igen så måste man ju gjort någe rätt iaf =)

Nu ska jag dricka vatten.

Blöta pussar.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0