Jag vill ha mer, mycket mera mer!

Så mycket mys, socker och god mat. Synd att det var tvungen att ta slut.

Nu vill jag bli fri får förkylning så jag kan gå tillbaka till verkligheten. Längtar efter att kunna börja träna på riktigt igen. Rastlös men slö..det är nog det bästa sättet att beskriva hur jag känner mig.

Hänt saker den sista tiden som får mig att le som ett fån vid bara tanken på det, andra saker som gör mig nedstämd och ledsen. Januari är en svår månad på så sätt. Man hoppar snabbt mellan olika sinnesstämningar. Upp o ner, precis som värmen.

Imorrn är jag ledig, då ska jag pröva nya symaskinen på allvar =)
Torsdag blir träning tror jag
Afterwork på fredag, blir trevligt.
Sen är det helg igen....

Puss puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0