Över

I tisdags då tog det slut. Känns jätte tråkigt, hemskt och på någe sätt tomt. Men samtidigt vet jag inte vad jag ska känna.
Men känner mig nedstämd och ledsen.

Lite läskigt oxå då jag nyss drömde en dröm om ett telefonsamtal från min kusin, då han ringde och stor grät och bad mig komma ner. När jag vaknade så tänkte jag att nu är det nog snart över, läskigt att det kan bli så där ibland.

Har dåligt samvete, vi fick visserligen iväg ett brev till sist. Men jag önskar jag hade fått tummen ur och skickat det då jag först tänkte tanken. Då hade det kanske kunnat bli några fler.
Men hon har visst svarat, blir lite obehagligt att läsa ett svar från en person som inte längre finns. Hoppas att det inte står några frågor, vet inte hur jag skulle klara av det.
Räcker med att jag finns med i testamentet... Hur ska jag göra med begravningen, kan inte komma ifrån känslan att det skulle vara som ett hån att vara där, men ett svek att inte gå.

Det är som vi skrev, du fanns och finns i mina tankar, även om jag inte alltid vet vad jag ska känna.

Dessa blir till dig
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0