Torrare än torrt

Så kallt så kallt så kallt.
Det har varit kallt länge nu, trevligt iof. Men skulle kunna få var 15 grader varmare så hade det varit ännu trevligare.

Så kallt på jobbet med, fötterna tinar inte på hela dagen...får se om det blir nå varmare nu när dem är o kollar upp det..men jag tvivlar.

Jag sitter o syr, maskinen var ovanligt snäll igår, men det gick nästan lite för bra kändes det..och mycket riktigt, när sista sömmen skulle sys så vägrade den, gjorde allt för att jävlas. Men då jag är en envis jäkel så lyckades jag till sist. =) Tea-Maskinen  1-0 =)

Men jag ville lägg ain lite effekter med en röd tråd så det blir till att handsy...gör ont vill jag lova. Då händerna är så torra o nariga så dem helst bara vill spricha helt och nålarna rev och stack i dem igår. Och så vill nålen och jag inte riktigt samma sak idag heller, den vill inte dit jag vill, så det blir mycket slit och drag. Jaja, har man sig in i leken gett får man leken tåla. Spännande och se hur den blir när den blir klar. Lite små klurigt vill jag lova.

Imorrn är det fredag, känns inte alls så men jag har dubbel kollat.
Trevligt, för sen är det lördag och då skulle det visst bli varmare för det lovade Bertil mig idag. Och då litar jag på honom =)
Då ska jag först jobba sen ut och äta med vänner och sen vidare på krogen. Kul kul =)

Fick glada besked idag, Ö-vik får stor främmande =)

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0