Ska skaffa en Fanclub

Idag var det en sjuk förmidda på jobbet. Jag lägger håret på en tant med turkostblått hår, medans hon sitter i värme så kommer Mr Dans (som jag, tack o lov, inte dansat med) Han ska som vanligt både klippa o färga håret. Det är väl egentligen inga större fel på honom. Men efter det att han gav mig sitt visitkort så har jag ändå tyckt det känns lite konstigt.
Jag klipper o har mig o undrar när han ska nämna att han träffade mig i Baggböle. Men han pratar istället om fästingen han hittade på sin ena skinka, som hans dotter och kompis drog ut med en pincett. Sen börjar han prata om underkläder, och att han känner en som brukar sälja sådan under dansveckan i Malung. Och att det går väldigt bra, hans teori är att killarna köper underkläder för att visa sin uppskattning till tjejer dem dansat med...Hmmm...
Sen så börjar han prata sex, och hur fel det står i alla tidningar. Jag vill bara få färgen på plats så jag får en paus. Men när jag nästan är klar så frågar han om det var mig han såg på Baggböle, han tycket det, men ändå inte. Jag var mig inte lik sa han. Men hade det inte varit jag så hade jag haft en identiskperson som smög omkring i city...

Jaha ja, och medans jag håller på med dessa två kunder så kommer en tjej som Marlén ska klippa.
Och den tjejen måste vara mitt största fan. "Terese hit o Terese dit" Men aldrig till mig utan till Marlén (stackars henne) Hon fick prata om lite annat oxå, som Håkan Hellström och Skype. Men mest om mig =)
Jag hade svårt att hålla mig för skratt många gånger ska jag erkänna. Känns aningens konstigt när det sitter en person och pratar om mig, när jag endast står ett par meter därifrån. O Marlén spelade med, och gjorde det inte lättare för mig.
Men kul var det iaf =)

Sen var det inne en kvinna och fönade sitt eget hår, folk som inte fick lös örhängen o bad oss slita. Det var en intressant förmiddag vill jag lova =)

Dagen gick fort, så nu är det bara 4 dagar kvar innan jag får semester. Och jag är mäkta stolt. Jag har nämligen redan packat, och det är bara måndag. Jag brukar annars göra det natten innan jag ska fara. Så jag hoppas alla jag känner satt ner när dem läste detta, för annars trillade dem nog av stolen =)
Men det är så mycket som ska hinnas denna vecka, måste städa grunderligt, ska se fotboll och lyssna på Salem. Kommer bli en toppenvecka känner ja på mig.

Så ska jag köpa mig en ny leksak, jag kan inte få det ur huvudet. Och jag har ändå gått o drömt om det ett tag, men inte riktigt tyckt jag var värd en. Men varför skulle jag inte vara det? Det är ju kul, och även om jag inte kan ett dugg så lär jag mig ju säkert med tiden. Det är en kamera jag vill köpa. Så det får nog bli det. Då får ni passa er =)

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0