Bladlöss!

Så jäkla less på dessa löss som invaderat oss. Kan ju inte sätta foten utanför dörren innan dem hoppar på en. Jag jag vet, det är inte loppor utan löss, så dem hoppar givetvis inte.
Dem är överallt, man känner dem krypa på de mest konstiga platser, och inte kan man slå ihjäl dem heller, nej för då får man gröna fläckar överallt. Jäkla flygfän är vad det är.
Dem fastnar i ögonfransarna, far in i ögonen, i munnen och näsan. Dem sätter sig i nacken, på halsen och irrar ner på ryggen. Usch blä o fy!

Men dagen min har varit toppen bra. Sov länge, tog en promme med Hanna. Fick ett varmt välkomnande på jobbet av Marlén. Gnatade och gnabbades med M:n på jobbet och fick nästan håret klippt.
Handlade på vägen hem och hade tur att jag fick tag i en tvättid så nu håller jag på o tvättar förfullt. =)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0