Sömn & regn

Just precis sömn och regn är något jag fått en del av på sista tiden. Men nu känner jag mig ganska så pigg o det är blött ute, så nu kan det få bli soligt istället.

Jobbade sista lördagen i lördags, nu är det uppehåll ända till i höst..eller iaf sensommar. Skönt!

Sen tog kraften slut. Bara så där. Kan ha varit vissa saker som bidrog, mycket troligt. Men det var skönt att få slappa o dega bäst man ville för en gångs skull.

Igår blev det promme, träning och så ta hem cyklen. Det var en bra söndag =)

Nu ska jag ladda för mötet imorrn. Håller oxå på o tvättar så jag har nå kläder att ta med mig till Stockholm. För på fredag bär det ju av på en mini, liten pytte semester dit. Ska bli skönt, och förhoppningsvis trevligt o glada miner från alla =)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0