Stackare!

Ska väl börja med att gnälla lite för egen räkning. Jag har så hemskt ont i halsen. Jag gör vad jag kan för att lindra, jag dricker varmt, äter starkt, till o med prövat med värktablett. Men kära någon säger jag bara..
Tack Marlén för du räddade min dag med din nässpray...fattar inte att min redan kan vara slut...
Imorrn är jag ledig iaf, hoppas det är vilan som saknas, så jag blir pigg sen.
Men jag som ville träna imorrn, men det är ju bara att glömma. =(
Blir det som alla säger så ska det iaf vara sol imorrn, har dock lite svårt att tro det, då jag ska vara ledig =)

Men den jag tycker synd om är en katt. Såg det imorse när jag cyklade till jobbet, en stor pöl av blod o så en katt vid sidan om. Stackars katt, o vilken jäkla bilist som bara kört där ifrån efter att den kört på katten. Man kan väl åtminstonde lägga den bortom vägen, så den inte blir påkörd igen. Bilisten hade säkert inte ens kollat om katten levde eller ej...kontaktat ägare kan jag aldrig tänka mig att dem gjort. Stackars dem...

Nu ska jag tycka synd om mig själv o så tänka att jag har då en jäkla tur som inte är katt.

Puss puss

Kommentarer
Postat av: lilla drini

Krya på dig!

2010-06-23 @ 20:07:11
URL: http://http:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0