Trött

Jag är trött, så trött. Men nöjd =)

Idag är det torsdag och som många vet så är det en trälig dag i min vecka, då det kommer en hemskt jobbig kund till jobbet. Men nu är det gjort för denna vecka iaf, så skönt.

Gick o tränade efter jobbet, så fint dem fått det där. Flådigt värre =)

Träningen var jobbig för bålen vill jag lova, men roligt var det oxå. Sen så skulle jag få lyxa o ta bussen hem då jag inte hade någon cykel. Så jag går mot busshållsplatsen, och ser då att jag missat bussen med 3 minuter och att nästa först går om 40 minuter...och det tar ca 45 min att gå hem till mig. Så jag traskade, det gick bra men känner mig lite sne nu, då väskan var otymplig.
Så benen lär mörda mig imorrn, då det var dans på schemat igår =)
Men vad gör man inte för konsten.

Nu ska jag ladda inför dansen imorrn.

Sockersöta pussar

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0