Ofrivillig Diet

Jag lagade någon typ av köttfärssås innan jag for iväg på träning. Så när jag kom hem så skulle jag bara fixa lite pasta så kunde jag äta sen.

 

Var hungrig när jag kom hem, kokade upp vatten och när jag tittade i mitt skafferi så hittade jag en pasta sort jag inte hunnit pröva. Valde då den, insåg ganska snart att det var ett dumt val…den skulle nämligen koka i hela 35 minuter… Inte blev jag mindre hungrig medans jag väntade.

Till sist så var det färdigt. Skulle bara slå av vattnet o sen skulle jag äntligen få fylla magen. Trodde jag…eftersom jag var för lat för att ta fram en sil så valde jag att hälla med locket på…det gick jättebra tills locket inte ville sitta kvar längre…så min pasta åkte ner i hon. Och där låg det en massa rester. Så det gick inte att rädda…

Tur det var liiiite kvar i kastrullen. Men mätt…det vore att överdriva…en hel del.

 

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0