Ont o abstinens...

Igår när jag äntligen pallrade mig ur sängen så trodde jag klockan skulle vara någon stans efter tolv, var tvungen att kolla om det kunde stämma när den bara visade på halv nio...men det var sant

Degade o hade mig, tog mig till sist ut på en promme i det fina vädret, handlade lite nödvändiga saker ( vet ju aldrig vem som ska kolla vad som finns i kylen)

Kom hem och lagade mat. En pastasås med lax o vitt vin, kan lova att jag blev nöjd när jag åt den. Väldigt god, fyra T av fem möjliga =)

Tanken var att jag skulle på ett body pump pass, men försökte komma på ursäkter hela dagen på varför jag skulle slippa. Upptäkte helt plötsligt att jag satt på bussen på väg till Träna. Ibland lyckas man förväna även dig själv.
Utmande mig själv och lade på några extra vikter, vilket jag kan lova att jag ångrat idag. Mina lår och triceps är inte att leka med idag, dem är en stor plåga.

Sen så blev jag hemskt besviken idag, så vi insåg att det inte var någon dans på fredag som det ska vara. Dem har inte tagit in någe nytt band då det som skulle komma är på annan ort, så det blir ingen dans =( Jag som var så peppad. Nu blir det ju inget förrens maj... Tur iof vi såg det i tid så jag inte hunnit peppa ännu mer. Hoppas bara dem som åker långt ifrån har koll på läget, annars lär dem bli paffa.

Nu ska jag äta valnötsglass...mums =)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0