Tar man bara bort några timmar så har min helg varit toppen!

Börjar väl som man bör när man ska berätta om sin helg. Dvs med fredagen. Slutade jobba klockan 15, hade haft en bra dag på jobbet med snälla kunder. Gick hem till Hanna och pratade lite strunt..eller jag gnällde nog mest om jag ska vara ärlig. Sen gick vi iväg och tok-trampade men tog oss ingenstans. När vi tränat klart så stressade jag och hade mig innan jag var redo för besök. Ja...det är väl ungefär allt jag tänker skriva om fredagen...

Lördagen började med träning, slag och sparkar, kan man få en bättre start på helgen? Underbart!
Sen åka hem och börja förvandlingen från svettig och äcklig till ny duschad och vacker...eller ja, vackrare =)
Sen så var det dags för fest, hade det trevligt, lättsamt och underhållande. Tänk bara att äta tårta med pinnar... Taxichaffisen hem var rolig så det var tur jag skippade bussen ,Tack Hanna =)

Idag är det då söndag och jag vaknade sent, insåg snart att det var ännu senare än vad jag först trodde eftersom det försvunnit en timme under natten. Åkte ner på stan och käkade med Marlén, skvallrade lite innan vi åkte hem till mig och såg film. Hon var betydligt lugnare än besöket i fredags, tack o lov för det!

Nu vet jag hur jag vill ha mitt liv utanför jobbet, såg det i filmen. Jag ska bli en sådan som står still på stället med lätt öppen mun och bara glor. Hur enkelt lät inte det? Tänkte det kunde vara kul  variation, ibland stirra in i väggen, som idag och ibland bara vara ute och stirra ut i tomma intet =)

Väntat på sms under kvällen, kom inte. Vilket bara betyder jag måste fortsätta vänta... Känner mig lättat då jag kunnat fatta ett beslut och kommit fram till vad jag vill o känner. Men känns jobbigt att det än så länge bara är jag som är helt medveten om mitt beslut....

Puss puss och tack för en trevlig och intressant helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0