Då var det helg igen då

Igår var det valborg, jag hoppade högt flera gånger då folk placerade smällare på dem mest konstiga ställen.

Har så tråkigt. Händer inte mycket alls. Det mest spännande är om jag har tur och kan flytta min tvättid, spännande spännande.

Jag vet varför det känns extra tråkigt och ensamt, det är ju för att jag varit omgiven av folk under flera veckor nu när jag varit på resa. Men det är tråkigt ändå.

Ikväll ska jag o fika, känns lite som att jag tränger mig på, men det är nog inte så. Hoppas då inte det iaf.

Mobilen är ovanligt tyst oxå...men det kanske är så att humöret inte är bättre ännu. Jaja, jag ska iaf få besök här i slutet av maj...det blir nog bra det.

Nej, men jag ska kanske ta o sortera lite tvätt då..

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0