Film, film och så en kjol

Ja, så kan man sammanfatta min lediga dag.

Fick besök vid elva, då blev det film. En film som var lite lätt tragisk, men ändå bra. O sen en film som var...filmad?
Jag blev rastlös, förvirrad, undrande och lätt uttråkad. Tur sällskapet var trevligt iaf =)

Sen så slängde jag lite kläder till insamlingen. Innan jag for hem och knåpade ihop en kjol. Gick ganska så bra ändå. Får se hur det känns när jag tänker använda den. Till helgen kanske, vem vet.

Imorrn är det torsdag igen, veckorna går för fort.

Men det är ju skönt det är helg igen snart, nog för att jag ska jobba, men någe kul lär det blir oxå =)

Spännande att se hur saker o ting utvecklar sig.

Beteendet är lite annat nu iaf...

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0