Klant

Idag har jag då varit extra klantig, lyckades klippa mig i fingrarna hela 3 gånger under förmiddagen. Och då räknar jag bara med snitten som blev djupa o krävdes vård i form av plåster.
Hoppas kunden som köpte produkten av mig slapp få med sig mitt blod hem, men om så är fallet så bjuder jag på det =)

Så har jag nu insett att det jag gjorde i förra veckan inte var så smart o genomtänkt, men då har jag lärt mig det iaf och hoppas bara att jag inte förstört någe...

Men det var inte detta jag skulle skriva om, jag ska ju berätta om min helg. En sådan toppen helg var det länge sedan jag hade.

För det första så har vädret varit grymt bra i stort sett hela helgen, bara det gör en ju lycklig.

Fredag kvällen blev inte så tråkig som jag hade trott. Dock så blev kakan inte så kladdig som jag trott heller, men det har ju sin förklaring. =)
Trevligt sällskap av Marlén och god sushi. Så sämre kunde jag ju ha haft det.

På lördagen blev det shopping, god fika, blommor innan det var dags för utgång. O vilken utgång sedan, befängt, fast på ett bra sätt. Massa spännande folk.
Dubbet date nästa kanske? =)

Söndagen var väldigt trevlig, även om jag var hemskt nervös.
Cyklade i ilfart hem till Hanna, vi snattrade och bearbetade gårdagen efter bästa förmåga =)
Sen blidde det en promme innan vi fixade pastasallad. Kära någon vilken stor och god sallad det blev. Massa över oxå, så lunch fick jag idag =)
Sen bar det av på dans. Jag har inte dansat på så länge så jag var så nervös, men det gick bra. Kul var det iaf =)


Puss puss på näsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0