Ojojoj...säger bara ojojoj

Då har det varit helg igen då. Blev en bra sådan, slog inte riktigt den förra, men helt ok ändå. Bra väder, trevliga kunder på jobbet.
Lite dans på fredagen, dock inte en toppen kväll. Men man kan ju inte alltid ha det toppen heller =)

Lördagskvällen spenderades på Allstars. Först middag, började med vitlöksbröd som man doppar i aioli. Så gott! Vi hade tänkt skippa vitlök, då det var tanken det skulle bli en helkväll, men det är svårt att inte ha vitlök =)
Sen åt jag kycklingburgare o Hanna åt pasta med lax, gott, gott. När vi skulle betala allt sedan så blev det hemskt billigt på min nota då Hanna hade fått halva min mat på sin =) Men vi redde ut det hela.

Sen så satt vi och spanade in folk, var dock lite väl tidigt så fanns inte så mycket att spana på. Men fanns en kopia av en person från förra helgen, läskigt lika på något sätt.
Sen så kom Dräggel... ojojoj, säger jag bara.
Förstod inte alls, fattar fortfarande inte. Men jag vet. Intressant o se hur det utvecklas. Jag tror på inget alls, ha ett bra liv. Men kanske blir mer ha en bra söndag. Intressant. Spännande att se var Ödet har i rockärmen denna gång.

Idag så blev det en slapp början....men inte helt fel det heller. =)

Sen så träffa jag Hanna och jag pratade o pratade o funderade o tänkte o hade mig. Blablabla...

Nu hoppas jag få sova bra i natt, var längesedan sömnen blev bra, men skam den som ger sig

"sluuurp" =)

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0